Jak se přihlásit?
INFORMAČNÍ SYSTÉM DOMEČEK 2015 – NÁVOD K POUŽITÍ KLIENTSKÉHO CENTRA
Klientské centrum najdete na adrese ddmtabor.iddm.cz
Pro koho je klientské centrum určeno
- pro rodiče
- pro účastníky
Co lze v klientském centru vykonávat
- přihlašovat sebe / své děti na kroužky, akce a tábory
- zadávat nové členy do databáze
- měnit údaje u stávajících členů
- kontrolovat zpracování přihlášek (jejich momentální stav)
- kontrolovat došlé platby či nezaplacené položky
Postup registrace do klientského centra
Po otevření stránky ddmtabor.iddm.cz se zobrazí „Přihlášení“, „Zapomenuté heslo“ a „Registrace“. Pro prvotní přihlášení je nutné vyplnit kolonky ve sloupečku „Registrace“ – tedy e-mailovou adresu, heslo, znovu heslo pro kontrolu a jméno a příjmení. Po vyplnění údajů klikněte na tlačítko „registrovat se“. V tuto chvíli by Vám měla přijít na váš e-mail automaticky vygenerovaná zpráva (e-mail) s potvrzením registrace. Pro správné zakončení registrace je potřeba kliknout na odkaz uvedený v e-mailu. Tento mechanizmus slouží k ověření vlastnictví vaší e-mailové adresy. Pokud vám e-mail nedorazí, zkontrolujte ve svém poštovní schránce adresář SPAM.
Poté je možné se PŘIHLÁSIT. Vyplníme tedy dvě kolonky – e-mail a heslo, které jste zadali v „Registraci“.
REGISTRACE DO KLIENTSKÉ CENTRA V PŘÍPADĚ, ŽE JE ÚČASTNÍK JIŽ EVIDOVÁN
Pokud se do klientského centra pomocí výše uvedeného postupu zaregistruje účastník, který již má v našem DDM záznam v adresáři členů, jsou k jeho účtu po přihlášení automaticky připojeni všichni účastníci, kteří mají v databázi shodnou e-mailovou adresu. Pokud již registrovaný účastník nemá shodnou e-mailovou adresu, pak není v přehledu účastníků viditelný. Při pokusu o jeho přidání jako nového účastníka vám systém nahlásí: "Rodné číslo je již evidováno. Prosíme, kontaktujte nás.". V tomto případě je nutné kontaktovat pracovníky DDM, kteří na základě vašeho registračního e-mailu spárují již evidovaného účastníka.
INFORMACE O ÚČASTNÍCÍCH
Po úspěšném přihlášení ke klientskému účtu se na úvodní stránce zobrazí uživateli přehled všech účastníků, které má již se svým účtem svázané (u nových registrací tady nebude nic). Současně přehled stavu jejich přihlášek a plateb.
ZADÁVÁNÍ NOVÉHO ÚČASTNÍKA
Nový účastník se zakládá přímo v přihlášce na vybraný kroužek, tábor, akci.
Kdy je po zakliknutí "Nový účastník" potřeba vyplnit jeho osobní a kontaktní údaje. E-mail se vyplní automaticky (je to ten samý, který jste vyplnili v „Registraci“ a tedy ten, pod kterým jste se do klientského centra přihlásili). Takto je možné zakládat neomezený počet účastníků.
OPRAVA ÚDAJŮ JIŽ REGISTROVANÝCH ÚČASTNÍKŮ
Opravu údajů lze provést kliknutím na aktivní přihlášku, poté v levém sloupci zvolíte možnost "Změna kontaktních údajů¨". Tuto změnu může provést taktéž při zakládání nové přihlášky na kroužek, tábor, akci.
PŘIHLAŠOVÁNÍ NA KROUŽEK
Založené účastníky lze přihlašovat na kroužky velice jednoduše. V levém sloupci menu klikněte na KROUŽKY. Zobrazí se výpis kroužků. V pravé části lze tyto kroužky filtrovat podle zaměření, dnů konání a místa konání. Klikněte na kroužek, na který chcete účastníka přihlásit. Zobrazí se popis kroužku a jeho základní informace. Pod těmito informacemi se zobrazí „Přihlásit“.
Krok č. 1. Přihláška:
Zde vyberte, koho chcete přihlásit. Pokud není účastník evidován, vybíráte položku Nový účastník.
Následně vyplníte informace o:
Typ přihlášky - Nastavte, zda zakládáte přihlášku pro dítě nebo plnoletého účastníka.
Typ školy - Zde určete, který typ školy přihlašovaný účastník aktuálně navštěvuje. Jde-li o dítě, které ještě nezačalo chodit do mateřské školy, zvolte kategorii Mimoškolní dítě. Jde-li o účastníka, který již školní docházku / studium ukončil, zvolte kategorii Nestudující.
Odchod domů - Nastavte, zda bude účastník po skončení odcházet samostatně nebo v doprovodu.
Předpis platby - Přihláška do kroužku je platná na celý školní rok, resp. období konání kroužku. Zvolte variantu platby.
Následuje kliknutí na tlačítko Pokračovat.
Krok č. 2. Údaje
Zde provedete kontrolu správnosti a doplnění požadovaných údajů. Údaje v neaktivních polích nejsou pro přihlášku vyžadovány nebo je nelze měnit.
Pokud registrujete nového účastníka, kolonky jsou prázdné, a je nutné požadované vyplnit.
Pokud se vám objeví hláška: "Rodné číslo je již evidováno. Prosíme, kontaktujte nás.". Znamená to, že účastník, kterého se snažíte přidat, je již v naší evidenci. V tomto případě je nutné kontaktovat pracovníky DDM, kteří na základě vašeho registračního e-mailu spárují již evidovaného účastníka.
Následuje kliknutí na tlačítko Pokračovat.
Krok č. 3. Podmínky
V tomto kroku se dozvíte, jak a jakým způsobem budeme zpracovávat Vaše osobní data.
Následně potvrdíte vaši volbu u volitelných položek souhlasů jako jsou:
Propagační aktivity - Veřejná propagace činností Správce v zájmovém vzdělávání (publikace na internetových stránkách a v tištěných materiálech) při organizaci zájmového vzdělávání.
Souhlas pro přímý marketing - Kontaktování a zasílání nabídek služeb (pozvánky na akce pořádané Správcem, nabídky kurzů, akcí, táborů apod. pořádaných správcem) a to i na elektronické kontakty Klienta ze strany Správce.
Poznámka k přihlášce – slouží k připojení možné poznámky
Prohlášení – potvrzením souhlasíte s jeho zněním
Vnitřní řád – je k dispozici k nahlédnutí, seznámení s vnitřním řádem nutno potvrdit
Postup schvalování přihlášky - Po odeslání formuláře bude Vaše přihláška zanesena do naší evidence a jejím finálním schválením se bude v nejbližší době zabývat zodpovědný pracovník. Přihlášce bude přidělen jedinečný variabilní symbol, který prosíme využívejte pro jakoukoli komunikaci s námi. Nebude-li žádná překážka v přihlášení, pošleme vám e-mailem informace ke stažení závazné přihlášky spolu s pokyny k úhradě účastnického poplatku. Pokud nebude možné váš požadavek na přihlášení uspokojit, např. z důvodu přílišného naplnění nebo naopak jeho nízkého obsazení, budeme vás informovat. V takovém případě bude vaše přihláška zamítnuta.
Poté klikněte na tlačítko „Přihlásit“.
V tuto chvíli se přihláška odeslala a čeká na schválení. Na e-mail vám přijde informace o zpracování přihlášky. Jedná se o nezávaznou přihlášku!
Je možné přihlásit i účastníka, u kterého vidíme větu „Věk účastníka nesplňuje podmínky přihlášení“, neboť se jedná o nezávazné přihlášení. Je poté na posouzení pracovníka DDM, zda takového účastníka povolí a řádně přihlásí!
PŘIHLAŠOVÁNÍ NA AKCI nebo TÁBOR
Postup pro přihlašování účastníků na akci nebo tábor je totožný jako u kroužků. Rozdíl je pouze v typu předpisu platby.
ODHLÁŠENÍ ÚČASTNÍKA z kroužku / akce
Pro odhlášení účastníka z kteréhokoliv kroužku / akce / tábora je potřeba kontaktovat DDM a odhlášku provede pracovník DDM. V klientském centru odhlašovat nelze.
NASTAVENÍ
Vyberte poslední políčko v levém sloupci – NASTAVENÍ (obrázek ozubená kolečka). Zde je možné změnit své osobní údaje (jméno a příjmení) a heslo. Jakoukoliv změnu je potřeba potvrdit kliknutím na tlačítko „uložit“.
ODHLÁŠENÍ Z KLIENTSKÉHO CENTRA
Z klientského centra se odhlasíte kliknutím na ikonu vpravo nahoře.